Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2011 18:53 - E 44 55 777 0
Автор: bulgarinut57 Категория: История   
Прочетен: 7103 Коментари: 26 Гласове:
16

Последна промяна: 13.12.2012 19:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 E.



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - bravo BALGARINO
03.09.2011 18:59
samo taka.drug na4in niama.triabva da se dade da razberat tia plahove kakvi sa i sa6to i tehnite privarjenici ""balgari""s ne4isto poteklo.pozdravi
цитирай
2. bulgarinut57 - КЪДЕ ???
03.09.2011 19:02
ПРОЧЕТЕТЕ СПАРОТОК, ЗА ДА РАЗБЕРЕТЕ
ОТ КОЙ ПОСТИНГ СЪМ ГО СВАЛИЛ !

ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ,
Е,... НА НЯКОИ ВИНАГИ ИМ Е НЕПРИЯТНО !

НО ВЪПРЕКИ ТЯХ, ЖИВОТА Е КРАСИВ !!!
цитирай
3. get - - joysii , би ли попитала специалиста до теб - Какво му е становището за минийската керамика ?
03.09.2011 22:08
joysii написа:
Имам до себе си учен/от БАН/,специалист точно по керамиката.
Не ми трябва да чета когото и да било.
Ако искам нещо да разбера, питам.

:))) - Минийците от Гърция какъв народ са били ... гърци или ... ?
цитирай
4. get - - Заблеяло ми агънце(то) на батко !!
03.09.2011 22:34
joysii написа:
Гети, когато ме назначиш на прилична заплата като частна секретарка при теб, тогава ще разпитвам по твоя поръчка когото кажеш и ще ти докладвам за неговото мнение по въпроси , които те интересуват.
Засега, сам попълвай пропуските в знанията си ,или задоволявай любопитството си по подходящ начин.
Хубава вечер.


- Кога с теб ... тъй "тет-а-тет" ще заформим конструктивен разговор :))
- Много си комерсиална, само пари и др. материални неща те интересуват ! - Така можеш да отървеш някой сладур дето шЪ подпали до взрив огненият ти темперамент ?! :(((
цитирай
5. анонимен - "Имам до себе си учен/от БАН/, ...
03.09.2011 23:48
"Имам до себе си учен/от БАН/,специалист точно по керамиката.Ако има някой, който би могъл да напише нещо вярно и доказано във връзка с изследване на керамика, в този сайт - това съм само АЗ!"
.......
Ти? "Твоят учен"/от БАН/ неграмотен ли е? Или разчита на каруцарството ти? И то е изход при липса на знания.
цитирай
6. valsodar - И горната дивотия с какви точно ф...
04.09.2011 01:15
И горната дивотия с какви точно факти е подкрепена, ако може да запитам?
цитирай
7. bulgarinut57 - ДО valsodar
04.09.2011 01:36
Па питай.
Па чЕти.
Прекарай си интернето и чЕти.
Па чЕти много и нема да питаш после.
Па ако не ти стане ясно, питай оная - БАНяждийката.

И да знаеш, 'ич не е дивотия.
'земи чЕти и Ела пак.
цитирай
8. bulgarinut57 - ДО valsodar
04.09.2011 01:40
"Обичам най-много тези, от които имам какво да науча.
А такива хора за радост винаги има покрай мен." -

- Значи 'сичко е точно.Такъв съм и аз.
цитирай
9. sparotok - номади
04.09.2011 01:42
Аз не бих употребил такъв суров тон, но гърците наистина са били номади. Историческите извори го потвърждават.

Херодот, История -IV-189 -Гръцката дреха е от африкански произход.

Херодот, История -IV –190 – Погребалните ритуали на гърците са като тези на АФРИКАНСКИТЕ НОМАДИ.

Херодот, История - I-56 - Йонийците са всъщност потомци на пелазгите, който са местен народ, докато дорийците са били винаги в движение ( т.е. номади).
цитирай
10. bulgarinut57 - Хората са различни
04.09.2011 02:18
Когато един човек влезе за първи път на чуждо място
и ти пише - "горната дивотия" омаловажава труда на
автора, който макар и анонимен е казал точни неща.
Аз изпитвам уважение към автора, защото моята компетентност
не ми позволява аз да напиша това.

Като домакин, мисля бях адекватен на тези слова.

Искрено благодаря за помощта !
цитирай
11. carmen - В предаване по българска национ...
04.09.2011 07:18
В предаване по българска национална телевизия, преподавател по история от Търновския университет в две изречения обясни откъде са трите клона на гръцките пришълци на Балканите. Искрено съжалявам, че не запомних името му, беше сравнително млад, от гледна точка на академичните среди човек, на около 40-50 години. Освен от Африка, друг клон на пришълци е от централна Азия. Обърнете внимание, централна. Това показва и желанието да изпратят нас там.
Някъде прочетох из коментарите и това, че траките са имали "несъществуващо" величие. Това може да бъде казано от някой с изключително тежко предубеждение или ужасяваща неграмотност. Достатъчно е да прочете два реда за цар Рез (не Резoс) със златните колесници, или за таласократията при траките, за това че тяхната култура е имала изключително близки аналози с Египетските царства, като една дама историчка, изследвайки намерени край Калиакра находки на корабно кормило мисля категорично потвърди, че тракийските артефакти са първообраза!!! Та се чудя и се мая, този човек от БАН, дали не се забавлява с нечие невежество или самият той работи в БАН на позиция поддръжка лаборатория (разбирай почистване) за керамика.
цитирай
12. liliyanaandreeva - Древните митове и "исторически сведения" са:
04.09.2011 07:56
пълни с изопачени факти и извращения на истината за природата и за случващите се събития!Така например пише, че минойската култура е унищожена от ...земетресение! Истината е, че тя е унищожена от "търсене на земя", която да бъде ограбена и плячкосана от същите тези номадски бандитски племена каквито днес са сомалийските пирати!Затова мисля, че авторът е прав!
цитирай
13. dolsineq - "ГЪРЦИТЕ СА ВТОРИЧНИ НОМА...
04.09.2011 08:39
"ГЪРЦИТЕ СА ВТОРИЧНИ НОМАДИ" - защо да са вторични. Елините са си номади. Занимавали са се с търговия. Дейността им се нуждаела от нови пазари и за целта изграждали градове по бреговете на Средиземно и Черно море.
цитирай
14. dolsineq - dolsineq, ти скъпа освен заглав...
04.09.2011 12:38
bulgarinut57 написа:
dolsineq, ти скъпа освен заглавието, друго прочете ли ???

..................................................
" Гърците от втората и третата вълни на заселване на Балканите - 9-6 век преди Христа - са били вторични номади. Това ще рече, че те са били с някакви сериозни отклонения най-вече в поведението и са били прогонени от популацията-майка, тъй като са представлявли заплаха за нейното съществуване и евентуално оцелява­не." - Съгласна съм, че трябва да защитаваме българската кауза, Емиле, но нека всичко си има мяра. "Отклоненията" да ги оставим на психиатрите. Нали и братът на Джоузи иска хляб да яде, та той да се занимае с това, а ние да си гледаме грънците...:)
цитирай
15. nkf - Гърците имат всички характерис...
04.09.2011 12:47
Гърците имат всички характеристики (включително и антропологични) на чандала.Тоест,става дума за най-близките роднини на циганите и еврейте.
цитирай
16. sland - Пълнят ми душата подобни статии :) ...
04.09.2011 13:54
Пълнят ми душата подобни статии :) за тези цигани Гърците... с удоволствие чета, че не са нищо друго освен цигани, мелези, паразити...
цитирай
17. lado - Мисля, че за всички ще бъде интер...
04.09.2011 16:40
Мисля, че за всички ще бъде интересно:

http://www.ucg.org/brp/materials/throne ... s/ap2.html

Were the Greeks Israelites?

Сведения от Робърт Латам.
Не съм добър преводач от английски, но наистина е интересно:

Хекатей от Абдера от 4 век описва, че египтяните, смутени от бедствия, прогонват израелтяните от Египет.Една част от евреите, начело с Данай и Кадмус(?) мигрират в Гърция.

В потвърждение на еврейската самоличност на тези хора Диодор от Сицилия от 1 век казва, че предвожданите от Данай, които напускат Египет се населват в Аргос. Също, че те са колонисти от делтата на Нил.

Омир нарича гърците данайци. Те самите се наричат така.

Д-р Робърт Латам, известен етнолог от 19 век, пише:
"Аз мисля, че няма разлика между етнонима "данайци" (на аргоските гърци) и името на израелтянското Даново племе." (Ethnology of Europe, 1852, p. 137)

Свързват ги също и:
Сайръс Гордън - Cyrus Gordon, Common Background of Greek and Hebrew Civilizations, 1966
Алън Джоунс - Allen Jones, Bronze Age Civilization: The Philistines and the Danites, 1975; "Danaans and Danites: Were the Hebrews Greek?," Biblical Archaeology Review, June 1976; "Against the Tide: An Interview with Maverick Scholar Cyrus Gordon," Biblical Archaeology Review, Nov.-Dec. 2000, pp. 52-63).

Нататък следват още изключително интересни сведения.

Има писмо от царя на спартанците (лакедемонците) до първосвещеника на евреите от Палестина - съдържанието му е записано от еврейския историк Йосиф (Йосиф Флавий?). Писмото е цитирано в статията.
В него спартанския цар Areus пише на еврейския първосвещеник Onias, че и лакедемонците и евреите са от един произход, потомци на Авраам.

Друг еврейски първосвещеник - Йонатан - отговаря на спартанците, потвърждава родството и пише, че за него има сведения и в юдейските свещени книги.

Следват косвени примери от свещените писания, от които се вижда, че евреите от Дановото коляно са описвани като моряци, които плавали с кораби (съдии 05:17). От тях се състои флотата на Соломон, която плава заедно с финикийците (1 Царе 9:26-28; 10:22; 2 Летописи 08:18; 09:21). Също и за тясно търговско сътрудничество между Дановото коляно и гърците.


Ако някой може, нека преведе статията.

...

Искаме цитати и истината за произхода на гърците?
Ето ги - достатъчно е да напишем в гугъл -
Danaans Latham

В друга статия се казва, че по времето на Херодот египетския произход на гърците бил толкова добре известен, че той дори не си правел труд да навлиза в подробности: http://www.keithhunt.com/Arch4.html


цитирай
18. lado - Страбон за произхода на данайци...
04.09.2011 16:41
Страбон за произхода на данайците:

Данай довежда хората си от Египет

Страбон, География – кн. 7 – 7, стих 1
http://antichniavtori.wordpress.com/2008/11/13/sgk7c7/

...

Данай... според Еврипид „над Елада наложил закон всички наричани дотук пеласги да се зоват данайци”

Страбон, География – кн. 8 – 6, стих 9
http://antichniavtori.wordpress.com/2008/11/13/sgk8c6/

...

пък е забавно как при тия сведения гърчоманите получават гърчове

...

Как ще коментирате това?

Любопитни сведения дава египетския историк Манетон от 3-4 в. пр. Хр. - цитиран от еврейския историк от 1 в. Йосиф Флавий в трактата му "Срещу Апион".

Манетон
История на Египет
фрагменти
http://www.sigilla.com/manetho.html

Фр. 50. Йосиф, Срещу Апион, І, 15, 16, 93 – 105
"...Сетос се наричал Египт, а брат му Хармаис – Данай.”

Фр. 54. Йосиф, Срещу Апион, І, 26 – 31, § 227 – 287.
"... Сетос се прекръстил на Египт, а Хермей – на Данай, като последният изхвърлил Сетос и царувал 59 години..."


Ето и един друг цитат от египетския историк, за да стане ясно, че двамата субекти от политическите борби в Египет - Данай и Египт са същите Данай и Египт от гръцките "стилизирани" митове:

Фр. 53 (а). Синцел, стр. 116, 129, 133, 135. Според Евсевий.
12. "Армаис, наричан също Данай, 5 години, след като напуснал Египет и бягайки от брат си Египт пристига в Елада, завладява Аргос и властва над аргосците."

Изяснява се, че историята на данайците не започва от Балканите. В Египет те имат живописна предистория.


цитирай
19. lado - Разбира се, гърците не са негри. ...
04.09.2011 16:43
Разбира се, гърците не са негри.
Истината е по-лоша... Те са данайци - евреи от Дановото коляно, прогонени от Египет. За това има сведения от древността и на днешните учени е известно, друг въпрос, че избягват да го казват.

А, че им е известно - ето някои примери:http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%86%D1%8B



Според хипотезата на Й. Йадин името на данайците се съпоставя с названието на еврейското племе на Дан. - Вейнберг Й. Введение в Танах. Пророки. М.-Иерусалим, 2003. С.36
Животното на дановото племе, назовано "рогат змей" има паралел в гръцката митология - Вайнберг, цитира И.Ш. Шифман.

Цитиран е исраелския археолог Игаел Ядин:
Ядин, Игаэль - http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0% ... 0%BB%D1%8C

...

http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... &sb=5&vc=1

Изследвайки гръцкия лексикон 52.2% от него е семитски думи и термини.

Спарта е семитски термин от групата чужденци,които са били изгонени от Египет и са били известни като Хиксос.
За еврейска имиграция в Гърция знаем от писанията на гръцкия историк Хекатеус по времето на управлението на Птолемий-генерал на Александър Велики в Египет.
Лизимах от Александрия също пише за юдейска емиграция в Гърция.
В древността Гърция е била известна като Данаос,т.е хората от еврейските данаи.
Др.Роберт Латам от 19-то столетие пише,че Данаос= еврейското племе Дан.
Археолога др.Сирус Гордон прави същата аналогия.
археологическо доказателство,че гърците са с евррейски корен.
В1971 гръцкия археолог Теодор Спирополус открива край древен Тебес гробовете на създателите му от 1500 П.Н.Е.
Намерените артифакти са златни и други ценности с египетски мотиви,което показва,че създаването на Гърция започва в Египет от семитските Хиксос(различни семитски племена) които са били изгонени от там.

...

цитирай
20. lado - гърци=евреи=по-голема глупост не ...
04.09.2011 17:07
iuliuscaesar написа:
гърци=евреи=по-голема глупост не бях чувал.

Ще чуеш, ако накараш някой да ти прочете на глас твоите измекярски измишльотини.
цитирай
21. dolsineq - гърци=евреи=по-голема глупост не ...
04.09.2011 17:41
lado написа:
iuliuscaesar написа:
гърци=евреи=по-голема глупост не бях чувал.

Ще чуеш, ако накараш някой да ти прочете на глас твоите измекярски измишльотини.

..............................................
Страхотна информация, Ладо! Ако имаше класация за най-добра нация-манипулант, гърците без никакъв проблем печелят приза. На крачка след тях са руснаците. За съжаление техният мерак си остава все още само една далечна мечта.
Към всички, които не приемат фактите на Ладо. Случайно да ви е направило впечатление, защо гърците признават само три езика за свещени - гръцки, латински и ... еврейски! Прищявка или дълбоко закътана тайна? Как мислите?
цитирай
22. анонимен - iulko pak se e razgonil kato darta ...
04.09.2011 17:55
iulko pak se e razgonil kato darta mastia,he he he.umirat i hapiat eeeeeeeeei,dosu6t kato zmiite,zatova triabva da im se ma4ka glavata.
цитирай
23. анонимен - bravo lado
04.09.2011 18:00
napravo iztrepa ribata s tazi informacia brato.ah tia mrasni evrei4eta s tehnite o6te po mrasni planove.
цитирай
24. grigorsimov - За "Златарски"
04.09.2011 19:14
Цитат: "...поколенията българомраз­ци от собствените ни среди, начело с Мошеника и Фалшификатора Ва­сил Златарски и неговата свита..."

Нека не бързаме да се самообвиняваме! Някъде прочетох, че Златарски е евреин! И това би било най-логичното обяснение за т.н. "българомразци от собствените ни среди". Защото е много вероятно - "Златарски" да се окаже - Голдсмит, защото българи - златари от по новата ни история едва ли е имало. А и фрапиращата тенденциозност на "школата на Златарски" едва ли е българска черта!

Да не забравяме едно от стотиците красноречеви напътствия от ционистките тайни протоколи:
"Ние винаги трябва да се стремим да унижаваме гоите, макар и без конкретно основание, и накрая така да ги унизим, както само нашето гениално племе умее"!
А какво, ако не - самоунижение, е самообвинението към нас българите от горния цитат: "...поколенията българомраз­ци от собствените ни среди, начело с Мошеника и Фалшификатора Ва­сил Златарски и неговата свита..."
цитирай
25. shtaparov - Етногенезис на гърците
04.09.2011 22:13
Всъщност русокосите гърци не са измама,а са потомци на претопени след 1100-700 г.пр.н.е. Пелгари /Белгари/. Русокосите герои от "Илиадата" и свързаните с нея митове изобщо не са били гърци,а Белазги /Беладжи,Бълъджи/,самите гърци идват на Балканите от Галилея ок.100-150 г.след Троянската война и разрушават Трако-Микенската цивилизация,а по-късно налагат донесената от Близкия изток финикийска азбука. Асимилират и много Пелазги,с което стават и малко по-бели.
Но те са имали Българска кръв още преди пристигането ски на Балканите,понеже са по дефиниция смесен народ,получил се в контактната зона между бялата /Българоидната/ раса и расата на Семитите /Тъмичите/,каквито до момента на тяхната поява са били само прадедите на афганите и пакистанците,египтяните и Афригите /също смесени народи,но повече египтяните/. В тази смесица са участвали хора от някои наши племена,живели преди това в Мала Азия и северното Междуречие,но също египтяни,етиопи и нубийци. Така са получени гърците,евреите и арабите,като етногенезисът на гърците и евреите протича от ок.XV-XI в.пр.Хр.,а този на арабите- от ок.XI-III в.пр.Хр.
цитирай
26. bulgarinut57 - ОЩЕ.
05.09.2011 00:58
Когато стигнете до този коментар, прочетете тук:
http://bgsviat.narod.ru/drevnobulgarskaistoria/gurci.htm,
така ще добиете още яснота по темата.

На този свят случайни неща НЕ се случват !

Там dolsineq лесно ще намери отговор на абсолютно
логичния си въпрос: "защо гърците признават само три езика за свещени?"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarinut57
Категория: Политика
Прочетен: 322113
Постинги: 92
Коментари: 935
Гласове: 6338
Архив