Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2012 01:42 - E 777774
Автор: bulgarinut57 Категория: Политика   
Прочетен: 7808 Коментари: 29 Гласове:
34

Последна промяна: 13.12.2012 17:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
E.



Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - На всичко отгоре никой
25.07.2012 03:25
не може да пръдне по- високо от гъза си!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Това да.
25.07.2012 09:24
Но въобще не е добре за Балканите. Икономическият упадък на Гърция няма да увеличи нашите шансове, напротив. Трябва да вземем своите поуки от ставащото и да си спомним, как чуждите бизнеси в един момент ни напуснаха и се оттеглиха към Румъния. И не. Не бе, защото там голяма част от населението изповядва католицизъм - не. А защото чуждите инвеститори видяха алчността и потурковщината в нашия бизнес, забавените реакции, мудността, липсата на гъвкави закони, благопритстащи бизнеса им и... се насочиха към Румъния. Примерно. Румънците да са по-интелигентни от нас? Ами да, така се оказа. Горчив опит и нерадостни констатации с тежки последствия за българската икономика. Защото, вместо да задържим традиционно развити пазари и да ги увеличим, ние ги закрихме, разпродадохме за жълти стотинки, изхвърлихме хората на улицата, вдигнахме си защитните мита за чужди стоки, намалихме под критичното износа и производството на наши... Едно дете би се справило по-добре. Но алчността и това, за което пишеш затриват бъдещето на народа ти, а и клона, на който седиш откършват. Леността на духа, мързела и алчността, за жалост не са ни непознати. Да видим, какви ще ги свършим сега с Вазовските военни заводи. Иначе си прав! Когато човек мисли не с главата си, а с други части на тялото - като с ненаситния си и алчен стомах - това са резултатите. Горчива равносметка! Благодаря, че ни караш да се позамислим. Тъкмо навреме. Поздрави!
цитирай
3. bulgarinut57 - РИБАТА СЕ ВМИРИСВА ОТКЪМ ГЛАВАТА.
25.07.2012 09:48
"...какви ще ги свършим сега с Вазовските военни заводи."
Каквито с Червенобрежките !!!

Такова място са ни отредили "Големите".
Не е само от "субективния" фактор.

Кучето играе според тоягата !

Припомни си, че първите неща, които ликвидираха бяха
ТКЗС и армия. Храна и самостоятелност.
цитирай
4. bulgarinut57 - ПОСТОЛЬЕ,
25.07.2012 09:56
"На всичко отгоре никой не може да пръдне по - високо от гъза си!"

Въпроса не е само в пърденето, а в насирането !
В комшийския случай, освен, че те се офърля'а много,
поомазаха и доста настрани.
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 3. bulgarinut57 - РИБАТА СЕ ВМИРИСВА ОТКЪМ ГЛАВАТА.
25.07.2012 12:42
bulgarinut57 написа:
"...какви ще ги свършим сега с Вазовските военни заводи."
Каквито с Червенобрежките !!!

Такова място са ни отредили "Големите".
Не е само от "субективния" фактор.

Кучето играе според тоягата !

Припомни си, че първите неща, които ликвидираха бяха
ТКЗС и армия. Храна и самостоятелност.

Първото над което посегнаха бе вярата на българина! И до днес ни държи.

Да, вмирисва се рибата откъм главата, но кой избира управляващите - ами аз и ти.

Отредили са ни място!? Не, за първи път не съм съгласна с теб. Всеки сам отрежда мястото си на този свят и под това небе. Посегнаха на вярата ни и ние вече не можем да повярваме в себе си. Толкоз.

Кучето играе според тоягата, да. Но Българинът е онзи народ, който "убива кучето" - стар, древен ритуал за гадание при българските князе. Липсата на историческа памет, липсата на вяра, липсата на воля за борба, инерцията, леността на духа, липсата на сърце и кураж ще ни запратят отвъд третия свят. Забравихме, че ние сме господарите на света, Алфа народът!

Дано се ОПОМНИМ и ОСВЕСТИМ. Както казва Левски, няма нищо по-лошо от свободата поднесена на тепсия - от подарената свобода. Тя е по-лоша от робството.

Събитията в Гърция, лично за мен, са повод за размисъл. Благодаря ти за този постинг! Какво за Червен бряг? От теб чувам - би ли ми казал?

цитирай
6. sparotok - на каквото си постелеш, на такова ще легнеш
25.07.2012 12:45
Народа го е казал - На каквото постелеш, на такова ще легнеш...А гърците ги чака легло от тръни...

Надежда е права за това, че падението на Гърция ще засегне и нас, но аз лично не смятам това за бедствие, а за възможност за пробуждане. Един човек не се ли опари здраво не се и учи. Най-добрите уроци се научават когато си на ръба на бездната...този момент дойде.

Ние българите трябва да разберем, че е наложително отново да започнем да се управяваме сами, а не да се надяваме, че поредните " избраници" ще са милостиви към нас.

Разковничето е масова политическа активност и непримиромост към корумпираните лумпени...кучето скача според тоягата...

Поздрави!
цитирай
7. yotovava - Безплатен обяд няма.
25.07.2012 13:01
Често забравяна истина.

Поздрав
Валя
цитирай
8. merlin68 - Констатациите са верни в общи линии ...
25.07.2012 13:07
Констатациите са верни в общи линии е така - 30 години плюскане, но има някои въпроси без отговор. Например кой и защо даваше на гърците тези пари? Какво ще получат в замяна след фалита на Гърция кредиторите? Отговорите може да са много разнообразни тук.
цитирай
9. bulgarinut57 - ДА УБИЕШ "КУЧЕТО", ДА НО КОЕ ?
25.07.2012 14:20
"Какво за Червен бряг? От теб чувам - би ли ми казал?"

Там се произвеждаше бронирана, верижна, мотострелкова техника - МТ-ЛБ
"Многоцелеви Транспортьор - Лек Брониран", тук го виж:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%A2-%D0%9B%D0%91

Сега би трябло да "произвеждат" чаши за кока-кола !

"Дано се ОПОМНИМ и ОСВЕСТИМ."
Как ???

Всеки народ има нужда от ВОДАЧИ !!!
Посочи ми днес, поне един !?!?!?
цитирай
10. bulgarinut57 - ДА ПРИЯТЕЛЮ, ТЪЙ Е !!!
25.07.2012 14:25
"Разковничето е масова политическа активност и непримиромост към корумпираните лумпени...кучето скача според тоягата..."

Да !!!
Но днес и хляба, и ножа, и тоягата не е в нашите ръце.
Червената чума е по-страшна от биологичната черна !!!
цитирай
11. sparotok - поговорка
25.07.2012 14:32
bulgarinut57 написа:
"Какво за Червен бряг? От теб чувам - би ли ми казал?"

Там се произвеждаше бронирана, верижна, мотострелкова техника - МТ-ЛБ
"Многоцелеви Транспортьор - Лек Брониран", тук го виж:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%A2-%D0%9B%D0%91

Сега би трябло да "произвеждат" чаши за кока-кола !

"Дано се ОПОМНИМ и ОСВЕСТИМ."
Как ???

Всеки народ има нужда от ВОДАЧИ !!!
Посочи ми днес, поне един !?!?!?


Ще дам отговор с една друга поговорка, не е българска, но е хубава:
Когато ученика е готов тогава и учителя се появява...

Вчера общувах с млади и будни хора, висшисти, хора с характер. Те са надеждата ми. Аз може и да нямам тяхната сила, но ще ги подкрепям до последно.

Уверен съм, че ако всеки от нас, който милее за Родината започне да търси млади хора, и не само ги насочва към политиката, но и ги покрепя безрезервно, то в най-скоро време ще си имаме нови и способни управници.
цитирай
12. bulgarinut57 - СЪС СТАРИ КУРВИ, НОВ БАРДАК НЕ СЕ ПРАВИ !!!
25.07.2012 14:38
Абсолютно си прав !!!

Само, само с млади ОБРАЗОВАНИ БЪЛГАРИ можем да крачим напред !
И аз на това се надявам.

Напълно нови МЛАДИ хора !
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 9. bulgarinut57 - ДА УБИЕШ "КУЧЕТО", ДА НО КОЕ ?
25.07.2012 17:07
bulgarinut57 написа:
"Какво за Червен бряг? От теб чувам - би ли ми казал?"

Там се произвеждаше бронирана, верижна, мотострелкова техника - МТ-ЛБ
"Многоцелеви Транспортьор - Лек Брониран", тук го виж:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%A2-%D0%9B%D0%91

Сега би трябвало да "произвеждат" чаши за кока-кола !

"Дано се ОПОМНИМ и ОСВЕСТИМ."
Как ???

Всеки народ има нужда от ВОДАЧИ !!!
Посочи ми днес, поне един !?!?!?

Благодаря ти за Червен бряг - не знаех. Да и Вазовските заводи, и Сопотските имаха и имат мирновременно производство. Карловската е една от най-важните сделки за България сега - дано не оставят хората на улицата.

Питаш ме за личност, за политик. Мога да ти посоча трима, но ще ти кажа едно име на достоен българин, който е чест и за Европейската политическа система и би трябвало да бъде и за нашата, но тук го спират. Г-н Лъчезар Тошев. Не визирам партия, а политик, който има смелостта пръв да изнесе истината за българските мафиотски задгранични дружества, който пръв успя да осъди тоталитарния режим в България, и не на последно място, който има стабилно политическо лоби на най-високо ниво в чужбина. Но, потурковците го спират. Знаеш, защо. Защото е лоялен и почтен човек!

http://www.toshev.blogspot.com/

:) За убиването на кучето - метафора и то езическа. Извини ме за нея и за приповдигнатия тон. Ти винаги си бил джентълмен и Българин. Затова ми е приятно да гостувам при теб. Поздрави Емиле! И Бог да пази България!

Истината ще възтържествува!
цитирай
14. sparotok - младите
25.07.2012 17:39
bulgarinut57 написа:
Абсолютно си прав !!!

Само, само с млади ОБРАЗОВАНИ БЪЛГАРИ можем да крачим напред !
И аз на това се надявам.

Напълно нови МЛАДИ хора !


Знаеш ли само колко много са и как обичат България!

Политиката на чалгаризация смачка съзнанието на много младежи, но не всички се поддадоха на отровата. Плановете на гадовете се провалят, дано да го осъзнаят навреме.
цитирай
15. dimenzed - Гръцките лишеи са едно мързеливо ...
25.07.2012 18:05
Гръцките лишеи са едно мързеливо семитско племе, гледайки да ни забият ножа в гърба при първия удобен момент заедно със сърбите!
цитирай
16. pevetsa - Мдаааа, купона свърши ...
25.07.2012 18:35
ВРЕМЕ Е ДА СВЪРШАТ НЕЩО!
цитирай
17. анонимен - "Червената чума" !? ...
25.07.2012 22:08
"Червената чума" !? Айде бе.
цитирай
18. dimenzed - "Червената чума" !? ...
25.07.2012 22:28
kushel написа:
"Червената чума" !? Айде бе.


Да бе, тъй е! Малко ли ни окрадоха и изклаха!
цитирай
19. saadi - Понеже съм в Гърция , имам доста по-ясна представа за положението тук .
26.07.2012 01:27
Не се притеснявайте за гърците . Те са народ от мързеливи глупаци , които имат шепа умни и кадърни хора и точно те ги управляват . Ние сме народ от умници , които имаме шепа мързеливи и некадърни глупаци и точно те ни управляват .
От всичките ми комшии гърци , най-бедният има 80 000 евро в банката и не пропуска случай да ми се оплаче и да ме пита как ще живее сега . Та горкият "бедняк" има и две нови коли , апартамент и къща в града , къща на село , къща на морето и брат му и сестра му , живеят и работят в Щатите от 20 години . Не знам дали знаете , ама гърците могат да идат в САЩ , Австралия или Канада и да си почнат на работа там , когато си поискат . Нас никъде не ни щат . Даже и да берем боровинки в Швеция не ни искат .
Мислете НИЕ как ще се оправяме . Гърците са си направили сметката - те можеха още 30 години да папкат , но решиха да си изчистят сметките до момента , защото умните им управляващи видяха изгодния момент . За да вденете какво ви разправям ще ви го обясня така :
Ресторант "Европейски съюз" . На богато подредената маса седи преял грък с доволно изражение на лицето . Вика келнера и му казва :
- Занесете сметката ми на германеца на съседната маса . Той ме покани тук .
В ъгъла , пред чаша гола вода и комат сух хляб , седи българинът , гледа и си мисли : "Виж го ти гадният , дебел , глупав , мързелив грък . И той нямал пари , ама не седя гладен като мен , а се натъпка като прасе . Дано му излезе през гъзъ сега !"
И така , българинът си седи гол , гладен и беден и единствената му утеха е да слуша по новините , как някъде по света имало земетресение , другаде минал ураган , на трето място обявили криза ...
Ако ви е станало кофти от думите ми , да знаете , че аз съм виновен .
Вие не сте .
Както винаги .
цитирай
20. bulgarinut57 - ИЗВИНЕНИЕ !
29.07.2012 20:45
Искам да благодаря на всички за коментарите,
и да ви се извиня, че не можах да отговоря своевременно.

Намиран се на място без нет.

цитирай
21. atilla - saadi-прав си!
02.08.2012 17:59
Само за едно ще те коригирам, в Щатите гърчолята влизат с туристическа виза!, за другите не знам. След като си в гърция може и да не забелязваш, но аз ходя веднъж в годината и ми прави впечатление само за една година колко магазини се затвориха или са обявени за продажба, а и много земя не се обработва вече. Това, че си намериха майстора мен не ме грее, но скоро ми се струва, че пак ще подкарат магаретата по баирите да орат!
цитирай
22. анонимен - "Разковничето е масова политическа активност и непримиромост към корумпираните лумпени.."
07.08.2012 16:11
Исках да кажа нещо подобно но ти ме улeсни Sparpotok. Сигурно ще се съгласиш че само по себе си това не е достатъчно. А неуспеха ни се дължи и на това, че започваме почти с една идея "долу лошите", примерно. Победата е съвкупност от идеи, При теб срещнах и идеята за единност към Целта. Преди доста време аз го наричах обединение. Получих някакъв прякор, име на известен наивник,:) то не че не е вярно, но вярно е, че за една победа се иска изкуство, а това е да убедиш голяма част и от опонентите си да те подкрепят. Емоцията нека да бъде последна. В една битка можеш да бъдеш по-слабият и да победиш. Как? Трябва да имаш усет, усещане, къде, как и кога. Е, поизказах се малко. А, сетих се за "героя" с който бях сравнен - Фройд. Сега мисля че тези които не успяха, трябва да се нарекат със същото име.
Дерзайте и ако ви потрябват хора с усет в борбата, с вас съм.
Ако ме опонира някой че трябва да сме кристално чисти в идеи и прочее, ще кажа, изведнъж не става. " По ред на номерата...".:) т.е. По реда на идеите!
Ваш Фройд!.:)
цитирай
23. анонимен - Коментар нонер 22 е мой, на Бриз, не зная защо изписват "анонимен"
07.08.2012 16:18
С уважение!
цитирай
24. bulgarinut57 - ОТЗАД, НАПРЕД.
07.08.2012 23:58
"Коментар нонер 22 е мой, на Бриз, не зная защо изписват "анонимен""
Не се плаши, системна грешка.

"А неуспеха ни се дължи и на това, че започваме почти с една идея "долу лошите", примерно."-

Неуспеха ни се дължи на огромната ЛЪЖА !!!
ЛЪЖАТА изфабрикувана в железните структури на "партията майка" !
Невероятно железни, изключителни кадри, велика лъжа.
После - работа, многопартийна работа...!
После... е лесно.
Народа опростял, намалял, огладнял, земя продал, прост абдал !!!

"Емоцията нека да бъде последна." -
Какви ги думаш началник ???

Българин неемоцоинален !?!?!?
"Долу", "горе" - не са ли точките на успеха на "избраните"???

Темата е УЖАСНО дълга.
И трагично-елементарна.
Лошото е, че много малко хора са чели ПРЕВЕЛИКИЯ ИВАН ХАДЖИЙСКИ !

Народопсихология.


цитирай
25. breeze - Емоцията.
08.08.2012 21:46
Явно неправилно съм се изразил. Вярно, без емоция и самочувствие, накъде...
Мисълта ми беше за тази емоция, която може да навреди, а с "емоцията накрая" , значи след успеха. "Бързата кучка слепи ги ражда". Ето сега и вие подходихте емоционално, без да ме познавате. И какво ще стане ако ви се "вържа". Ще изгубите човек, който е готов да се жертва за идеята.
Ценете обикновеният човек, нека и той да има мнение. Каквото той научи от вас,
това ще каже и на други.
цитирай
26. breeze - Началник!?
08.08.2012 22:17
Защо не? Получих такава длъжност някога. За наказание, да, понеже не исках да стана партиен член. Очакването беше да се проваля а се получи обратното. Това бе един вид победа. Която се дължеше на тези, на които бях началник.
Умението да работиш с хора, прави чудеса!
цитирай
27. breeze - Мога и друг вид победа да Ви дам. В казармарта.
08.08.2012 22:32
Сигурно съм единствения командир на взвод, който не позволи на "старите пушки" да се гаврят с младите войници. Такъв случаи в България няма.
цитирай
28. bulgarinut57 - ДА ГО КАЖЕМ.
08.08.2012 23:01
"Умението да работиш с хора, прави чудеса!" - Това е една велика истина !!!
Това прозрение, допълва моята мисъл за познаване на психологията на хората,
с които работиш!

Колкото до този коментар: 25. breeze - Емоцията. 21:46,
не мога да разбера къде съм сбъркал.

Може би има нещо само в изразяването ?
Съжалявам, ако съм Ви обидил !
Остани със здраве !
цитирай
29. breeze - Не, не ме обидихте. Слабост ми е да не си довършвам мисълтта и така подвеждам.
09.08.2012 07:31
Просто навлизам в чужда територия, словесната борба, която не ми се отдава.
Подобно на жабата, " Видяла тя че подковават коня и си вдигнала крака"
Но какво да правя, като " сърце не трае" само да гледа.:)
Радвам се, че виждам хора като вас, които стават все повече.
Здраве и бодрост!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarinut57
Категория: Политика
Прочетен: 322050
Постинги: 92
Коментари: 935
Гласове: 6338
Архив