Постинг
06.10.2012 21:52 -
E 789877
Автор: bulgarinut57
Категория: Политика
Прочетен: 10767 Коментари: 42 Гласове:
Последна промяна: 13.12.2012 17:46
Прочетен: 10767 Коментари: 42 Гласове:
33
Последна промяна: 13.12.2012 17:46
E.
Тагове:
© Източници и смисъл на американския тот...
© Пошла пропаганда в академична тога
© Как да си обясним политиките на Ленин ...
© Пошла пропаганда в академична тога
© Как да си обясним политиките на Ленин ...
Завинаги честит празник на Руските ни ос...
Елементарна задача от висшата енерГЕПИка
Русия помогна на Италия, не ЕС, не САЩ!
Елементарна задача от висшата енерГЕПИка
Русия помогна на Италия, не ЕС, не САЩ!
интересна статия!...
цитирайкакъв е този, ако не изрод сатанист, който може да напише:
„Законите, моралът, религията са само буржоазни предразсъдъци…
Работниците нямат Родина…", по-точно робите !!!
Името му е Moses Mordecai Marx Levy още Heinrich Karl Marx, а също и Карл Маркс.
цитирай„Законите, моралът, религията са само буржоазни предразсъдъци…
Работниците нямат Родина…", по-точно робите !!!
Името му е Moses Mordecai Marx Levy още Heinrich Karl Marx, а също и Карл Маркс.
Системата е връхтъ!
цитирайПоздрави на автора!!
цитирайVERITAS VOS LIBERABIT !
цитирайhttp://www.whale.to/b/shahak_b.html
цитирайИстината написана черно на бяло, благодарности! Болшевишкия комунизъм - един паразитен тумор, роден от болния мозък на чумавия евреин!
цитирай
8.
анонимен -
Много интересно!
07.10.2012 00:47
07.10.2012 00:47
Минават години, за да излезе истината за поколения тъпкани хора, идеали, животи...
цитирай„Да разгледаме действителния, земния евреин – не религиозния евреин, както Бауер – а обикновения евреин.
Нека не търсим тайната на евреите в тяхната религия, а да потърсим тайната на религията им в истинския евреин.
Каква е светската основа на юдеизма? …Практическа нужда, личен интерес.
Каква е светската религия на евреина? Пазарлъкът.
Кой е светският му бог? Парите.
Много добре!
Еманципацията на търгашеството и парите, а следователно и на практическото, действително еврейство, ще бъде еманципацията на нашето време… в края на краищата, еманципацията на евреите е еманципация на човечеството от еврейството.”
Тези думи са казани не от друг, а от самия КАРЛ МАРКС,
потомък на дълга родствена линия еврейски равини,
за чието забвение той полага огромни усилия.
цитирайНека не търсим тайната на евреите в тяхната религия, а да потърсим тайната на религията им в истинския евреин.
Каква е светската основа на юдеизма? …Практическа нужда, личен интерес.
Каква е светската религия на евреина? Пазарлъкът.
Кой е светският му бог? Парите.
Много добре!
Еманципацията на търгашеството и парите, а следователно и на практическото, действително еврейство, ще бъде еманципацията на нашето време… в края на краищата, еманципацията на евреите е еманципация на човечеството от еврейството.”
Тези думи са казани не от друг, а от самия КАРЛ МАРКС,
потомък на дълга родствена линия еврейски равини,
за чието забвение той полага огромни усилия.
Карл Маркс го е дефинирал така:
"... социализмът не е форма на управление,
а състояние – контролирано и организирано състояние,
което дадена нация приема по време на „прехода” от капиталистическо
към комунистическо общество, където „комунистическата утопия” е крайният желан изход на цялостния преход;
свят без полиция, без собственост, без религия, без класи, дори без нужда от управление, без война … земя-фантазия на вечната хармония."
Но може ли това да бъде постигнато по мирен начин
и просто с унищожаване на сделките за собственост на земята?
Отговорът е „не”, „преходното” състояние има за задача да „трансформира” гражданите за бъдещата супердържава.
И така, как този социалистически апарат се справя с онези,
които не желаят да бъдат трансформирани?
Маркс и други социалисти изтъкват необходимостта от отстраняване на нежелателните елементи на обществото. Повечето твърдят, че тези нежелани елементи са се появили под формата на буржоазната управляваща класа, но това не спира дотук.
Социалното планиране е изисквало избор на политически курс и по-важното,
подбор кой би се вписал идеално в тази нова утопия и кой – не.
цитирай"... социализмът не е форма на управление,
а състояние – контролирано и организирано състояние,
което дадена нация приема по време на „прехода” от капиталистическо
към комунистическо общество, където „комунистическата утопия” е крайният желан изход на цялостния преход;
свят без полиция, без собственост, без религия, без класи, дори без нужда от управление, без война … земя-фантазия на вечната хармония."
Но може ли това да бъде постигнато по мирен начин
и просто с унищожаване на сделките за собственост на земята?
Отговорът е „не”, „преходното” състояние има за задача да „трансформира” гражданите за бъдещата супердържава.
И така, как този социалистически апарат се справя с онези,
които не желаят да бъдат трансформирани?
Маркс и други социалисти изтъкват необходимостта от отстраняване на нежелателните елементи на обществото. Повечето твърдят, че тези нежелани елементи са се появили под формата на буржоазната управляваща класа, но това не спира дотук.
Социалното планиране е изисквало избор на политически курс и по-важното,
подбор кой би се вписал идеално в тази нова утопия и кой – не.
САЩ признават СССР не първи, а 24-ти по ред.
цитирай"САЩ признават СССР 24-ти по ред."
цитирайКогато в една война загиват милиони, когато на едни държави се обещават части от други държави на трети, за да се включат и те в касапницата, да се откриват "планове" за измамно спасяване, които след десетилетия или век ще доведат до фалит, си е като търсене на теле под вола.
цитирайПреподобния Ричард Wurmbrand прекарва 14 години,
като затворник на комунистическото правителство в Румъния,
където той е бил преследван заради вярата си в Исус Христос.
Опитът му го кара следващите години да изследва Карл Маркс и комунистическите доктрини.
Wurmbrand разкрива истинските корени на злото, разкривайки, че Карл Маркс и бащите на съвременните комунистическите / социалистическите движения са вдъхновени от силите на мрака.
http://ia700400.us.archive.org/14/items/MarxUndSatan-RichardWurmbrand/MarxUndSatan-RichardWurmbrand.pdf
на немски език;
http://www.whale.to/c/marx_and_satan.html
http://www.keepandshare.com/doc3/8741/marx-and-satan-richard-wurmbrand-pdf-january-7-2012-8-47-am-2-1-meg?dn=y&dnad=y
на английски.
цитирайкато затворник на комунистическото правителство в Румъния,
където той е бил преследван заради вярата си в Исус Христос.
Опитът му го кара следващите години да изследва Карл Маркс и комунистическите доктрини.
Wurmbrand разкрива истинските корени на злото, разкривайки, че Карл Маркс и бащите на съвременните комунистическите / социалистическите движения са вдъхновени от силите на мрака.
http://ia700400.us.archive.org/14/items/MarxUndSatan-RichardWurmbrand/MarxUndSatan-RichardWurmbrand.pdf
на немски език;
http://www.whale.to/c/marx_and_satan.html
http://www.keepandshare.com/doc3/8741/marx-and-satan-richard-wurmbrand-pdf-january-7-2012-8-47-am-2-1-meg?dn=y&dnad=y
на английски.
Статията е много добра. Всеки сам да си прави изводите. Поздрави! ;-)
цитирайДано сега някои хора разберат какво се има предвид под - Истината ще ви направи спободни!
Когато човек е незнаещ лесно могат да го заблудят, прогледне ли обаче в началото може да се стресне, но вече няма да се остави да го водят като добиче на заколение...
цитирайКогато човек е незнаещ лесно могат да го заблудят, прогледне ли обаче в началото може да се стресне, но вече няма да се остави да го водят като добиче на заколение...
Защо след, като съм одобрил коментарите,
трябва да чакам Годо да ги донесе ???
И колко да чакам???
Може би до светлото бъдеще ???
Или да напиша "МОЛБА" ???
Аз пиша само ЗАЯВЛЕНИЯ, по право дадено ми от КОНСТИТУЦИЯТА !!!
А сега е редно да изпсувам ...., така късичко, през зъби !!!
цитирайтрябва да чакам Годо да ги донесе ???
И колко да чакам???
Може би до светлото бъдеще ???
Или да напиша "МОЛБА" ???
Аз пиша само ЗАЯВЛЕНИЯ, по право дадено ми от КОНСТИТУЦИЯТА !!!
А сега е редно да изпсувам ...., така късичко, през зъби !!!
Източниците са хиляди. Работата е там, че няма източник, който да твърди обратното. Това не е някаква древна и спорна история. В големите библиотеки още се пазят вестници от онова време. Дори още има хора, за които това събитие е част от живота им, понеже САЩ признават СССР през 1933 г., последни от големите западни държави.
цитирайСлед приключване на световната глобализация едрите световни олигарси имат последващи планове: цялото население на света да бъде превърнато в безсловесни роби на банкерите или постепенно да бъде юдаизирано,за да се изпълни насила пророчеството на един техен несвестен "пророк". Не са на същото мнение обаче мюсюлманите и китайците,затова ги подтикват към война срещу света.
цитирай"В конце 1933 года состоялся визит Литвинова в Вашингтон, где в результате переговоров с новым президентом США Ф.Д.Рузвельтом 16 ноября 1933 года были установлены дипломатические отношения между США и СССР.
По этому случаю в Овальном кабинете Белого дома крупнейший американский магнат-миллиардер Арманд Хаммер в присутствии наркома Литвинова преподнес президенту США Франклину Рузвельту «модель» великой русской реки Волги. Этот сувенир из платины, золота, серебра и бриллиантов был изготовлен в 1913 году в мастерской Карла Фаберже."
Источник: http://www.calend.ru/event/4950/
© Calend.ru"
цитирайПо этому случаю в Овальном кабинете Белого дома крупнейший американский магнат-миллиардер Арманд Хаммер в присутствии наркома Литвинова преподнес президенту США Франклину Рузвельту «модель» великой русской реки Волги. Этот сувенир из платины, золота, серебра и бриллиантов был изготовлен в 1913 году в мастерской Карла Фаберже."
Источник: http://www.calend.ru/event/4950/
© Calend.ru"
darktales написа:
САЩ признават СССР не първи, а 24-ти по ред.
Забележката е правилна. Изразил съм се неточно (репликата за 1922 г. е моя, а не на автора на статията Александър Приб. САЩ действително признават официално СССР през 1933 г., а през 1922 г. мисля, че първи от западните страни установяват дипломатически контакти със СССР - което, разбира се, все още не е признаване.
Ето откъс от справка:
Послы СССР и Российской Федерации в США
Посол Срок полномочий Комментарии
Максим Максимович Литвинов 1918—1919 Дипломатический представитель
Людвиг Карлович Мартенс 1919—1921 Дипломатический представитель
Борис Евсеевич Сквирский 1922—1933 Неофициальный представитель РСФСР (1922—1923), дипломатический агент СССР (1923—1933)
Александр Антонович Трояновский 1933—1938 Полномочный представитель
Моля за извинение за неточния израз.
22.
dimenzed -
Ето подробно описани разликите между националсоциализма и чифутския комунизъм!
07.10.2012 20:12
07.10.2012 20:12
http://nkf.blog.bg/politika/2011/09/10/adolf-hitler-i-socializma.817551
http://monarchism.blog.bg/politika/2011/10/04/adolf-hitler-i-hristiianstvoto.830115
цитирайhttp://monarchism.blog.bg/politika/2011/10/04/adolf-hitler-i-hristiianstvoto.830115
Арманд Хамър
Роден на 25.05.1898 в Манхатън, Ню Йорк, САЩ;
Починал на възраст 92 год., на 10.12.1990 в Лос Анджелис, Калифорния;
Националност САЩ;
Етнос Еврейски;
Алма матер: Columbia University (бакалавър, 1919; MD, 1921);
Бизнес магнат;
Известен с „Occidental Petroleum Corporation”.
„… в Кремле, в кабинете Ленина. В этот октябрьский день 1921 года, проведя четыре часа с вождем, он вышел из главного кабинета России с охранной грамотой связного Кремля и, как оказалось, пропуском в историю XX века.
Он встречался со всеми советскими лидерами, за исключением Сталина. С Андроповым не успел повидаться, но, прилетев в Москву на своем самолете, успел проводить его в последний путь.”
ВЕЛИКИЙ ГРЕШНИК АРМАНД ХАММЕР.
цитирайРоден на 25.05.1898 в Манхатън, Ню Йорк, САЩ;
Починал на възраст 92 год., на 10.12.1990 в Лос Анджелис, Калифорния;
Националност САЩ;
Етнос Еврейски;
Алма матер: Columbia University (бакалавър, 1919; MD, 1921);
Бизнес магнат;
Известен с „Occidental Petroleum Corporation”.
„… в Кремле, в кабинете Ленина. В этот октябрьский день 1921 года, проведя четыре часа с вождем, он вышел из главного кабинета России с охранной грамотой связного Кремля и, как оказалось, пропуском в историю XX века.
Он встречался со всеми советскими лидерами, за исключением Сталина. С Андроповым не успел повидаться, но, прилетев в Москву на своем самолете, успел проводить его в последний путь.”
ВЕЛИКИЙ ГРЕШНИК АРМАНД ХАММЕР.
shtaparov написа:
След приключване на световната глобализация едрите световни олигарси имат последващи планове: цялото население на света да бъде превърнато в безсловесни роби на банкерите или постепенно да бъде юдаизирано,за да се изпълни насила пророчеството на един техен несвестен "пророк". Не са на същото мнение обаче мюсюлманите и китайците,затова ги подтикват към война срещу света.
Те най печелят от война, азбучна истина.
sparotok написа:
Дано сега някои хора разберат какво се има предвид под - Истината ще ви направи спободни!
Когато човек е незнаещ лесно могат да го заблудят, прогледне ли обаче в началото може да се стресне, но вече няма да се остави да го водят като добиче на заколение...
Когато човек е незнаещ лесно могат да го заблудят, прогледне ли обаче в началото може да се стресне, но вече няма да се остави да го водят като добиче на заколение...
Но за някои по-високо от Витоша нема и по-длЪбоко от Искъро също нема !
Една лъжа повторена 100 пъти си е направо ЧИСТА "истина" :)
Моето лс към Щапаров:
Благодаря, току-що го прочетох благодарение на твоя линк и си го сейфах. Аз все пак мисля, че има доста сериозна германска следа в революцията, но едва ли толкова "голяма", колкото днес пишат разни историци, тази статия е в полза на германското, а дали е истинна, за жалост няма как да разберем напълно ;)
И пак БЛАГОДАРЯ!
цитирайБлагодаря, току-що го прочетох благодарение на твоя линк и си го сейфах. Аз все пак мисля, че има доста сериозна германска следа в революцията, но едва ли толкова "голяма", колкото днес пишат разни историци, тази статия е в полза на германското, а дали е истинна, за жалост няма как да разберем напълно ;)
И пак БЛАГОДАРЯ!
:)
цитирай"... въобще можела е тогава Германия, обкръжена отвсякъде от врагове, с напълно блокиран износ (който единствен дава приходи във валута), да разполага с достатъчно реални пари, с които да оперира извън собствените си граници?"
Понеже не вярваш на написаното, че не можеш да го провериш,
почни от тук: http://tarpley.net/online-books/george-bush-the-unauthorized-biography/chapter-2-the-hitler-project/
библиографията е МНОГО сериозна !
Почни отзад-напред.
цитирайПонеже не вярваш на написаното, че не можеш да го провериш,
почни от тук: http://tarpley.net/online-books/george-bush-the-unauthorized-biography/chapter-2-the-hitler-project/
библиографията е МНОГО сериозна !
Почни отзад-напред.
Не съм казал/написал, че не вярвам, а че се отнасям критично понякога и доколкото мога (поради любовта ми) дори към написаното в полза на германското.
Вероятно позицията на приб е близо до истинната, наместо другата "позиция", че отново германците са виновни и за това - революцяита (както знаем германците са виновни за глада в Етиопия, наводненията в Китай, сушата на Марс и въобще за всичко преди, днес и за в бъдеще;)
И гласувах ЗА постинга ти.
цитирайВероятно позицията на приб е близо до истинната, наместо другата "позиция", че отново германците са виновни и за това - революцяита (както знаем германците са виновни за глада в Етиопия, наводненията в Китай, сушата на Марс и въобще за всичко преди, днес и за в бъдеще;)
И гласувах ЗА постинга ти.
Явно нещо по линията Плевен - Варна... стана :)
Моето разбиране е:
Не мит, а ТЛЪСТА лъжа е че Германия има пръст в трагедията в Русия от 1917 г., наречена Велика Октомврийска Революция.
Зад големите европейски, а в по-ново време и световни, трагедии стоят парите и интересите на едно окултно "религиозно" вярване, избистрено и познато днес,
като ЦИОНИЗЪМ !
Твоя поглед върху нещата, явно е друг, което е АБСОЛЮТНО нормално.
А гласуване и разни други класации, много слабЪчко ме касаят.
Бъди здрав !
цитирайМоето разбиране е:
Не мит, а ТЛЪСТА лъжа е че Германия има пръст в трагедията в Русия от 1917 г., наречена Велика Октомврийска Революция.
Зад големите европейски, а в по-ново време и световни, трагедии стоят парите и интересите на едно окултно "религиозно" вярване, избистрено и познато днес,
като ЦИОНИЗЪМ !
Твоя поглед върху нещата, явно е друг, което е АБСОЛЮТНО нормално.
А гласуване и разни други класации, много слабЪчко ме касаят.
Бъди здрав !
Парите за революцията са от банки.Зад банките стои обикновено фамилията Ротшилд.Вината е хвърлена на кайзера защото той е персона нон грата .Руснаците имат сведения, какво е станало с човека участвувал дейно в акцията за отпускането на милионите.Той остава връзката на Русия и Ленин с банковият капитал на запад.Революцията позволява на запада да смачка заслугите и в първата св. война и да няма претенции за земите до Виена вклрючително.Интересно е ,че Хитлер и Ленин ги има на снимка във виенският дом на Роитшилдовци в момент когато играят на шах.
цитирайАз пък се радвам, че постинга ти е получил две "значки", отличия или както ги наричат в блог.бг - дано постинга на Любомир Чолаков и твой в случая се прочетат от повече блогъри, потребители и читатели в мрежата!
При нас разликата е в "степента" на еврейско участие или "виновност" - за теб то е фундаментално и всевиновно (може би), за мен фундаментално, но не всевиновно и не за всичко.
Постинга го популяризирах в групата ми във вибокс7 - това не го пиша защото те вълнуват подобни "класации или неща" ;), а защото показва колко аз го ценя като инфо и какво е отношението ми към свършената от Чолаков и теб работа!
цитирайПри нас разликата е в "степента" на еврейско участие или "виновност" - за теб то е фундаментално и всевиновно (може би), за мен фундаментално, но не всевиновно и не за всичко.
Постинга го популяризирах в групата ми във вибокс7 - това не го пиша защото те вълнуват подобни "класации или неща" ;), а защото показва колко аз го ценя като инфо и какво е отношението ми към свършената от Чолаков и теб работа!
33.
get -
- Тигре, нещата са съвсем прости ... просто остава да ги навържеш ... и можеш да намериш
08.10.2012 17:57
08.10.2012 17:57
... "германска връзка" ... но по линия на банкерският дом Варбург ?!
- Единият Варбург Макс по време на ПСВ, става шеф на стратегическото разузнаване към германският ген. щаб ... Вторият го знаем, като Уорбърг Пол ... "кръстникът" бащата на Федералният резерв на САЩ ?!
- Двамата пък са свързани с Яков Шифт, който стои зад финансовата подкрепа на Първата руска революция от 1905 год.
- Пак пък покрай тях се вижда връзката с ИГ Фарбен индустри, кщоято е основната сила подпомогнала идването на власт на Фюрера на Германия ?!
цитирайgermantiger написа:
Моето лс към Щапаров:
Благодаря, току-що го прочетох благодарение на твоя линк и си го сейфах. Аз все пак мисля, че има доста сериозна германска следа в революцията, но едва ли толкова "голяма", колкото днес пишат разни историци, тази статия е в полза на германското, а дали е истинна, за жалост няма как да разберем напълно ;)
И пак БЛАГОДАРЯ!
Благодаря, току-що го прочетох благодарение на твоя линк и си го сейфах. Аз все пак мисля, че има доста сериозна германска следа в революцията, но едва ли толкова "голяма", колкото днес пишат разни историци, тази статия е в полза на германското, а дали е истинна, за жалост няма как да разберем напълно ;)
И пак БЛАГОДАРЯ!
- Единият Варбург Макс по време на ПСВ, става шеф на стратегическото разузнаване към германският ген. щаб ... Вторият го знаем, като Уорбърг Пол ... "кръстникът" бащата на Федералният резерв на САЩ ?!
- Двамата пък са свързани с Яков Шифт, който стои зад финансовата подкрепа на Първата руска революция от 1905 год.
- Пак пък покрай тях се вижда връзката с ИГ Фарбен индустри, кщоято е основната сила подпомогнала идването на власт на Фюрера на Германия ?!
get написа:
... "германска връзка" ... но по линия на банкерският дом Варбург ?!
- Единият Варбург Макс по време на ПСВ, става шеф на стратегическото разузнаване към германският ген. щаб ... Вторият го знаем, като Уорбърг Пол ... "кръстникът" бащата на Федералният резерв на САЩ ?!
- Двамата пък са свързани с Яков Шифт, който стои зад финансовата подкрепа на Първата руска революция от 1905 год.
- Пак пък покрай тях се вижда връзката с ИГ Фарбен индустри, кщоято е основната сила подпомогнала идването на власт на Фюрера на Германия ?!
germantiger написа:
Моето лс към Щапаров:
Благодаря, току-що го прочетох благодарение на твоя линк и си го сейфах. Аз все пак мисля, че има доста сериозна германска следа в революцията, но едва ли толкова "голяма", колкото днес пишат разни историци, тази статия е в полза на германското, а дали е истинна, за жалост няма как да разберем напълно ;)
И пак БЛАГОДАРЯ!
Благодаря, току-що го прочетох благодарение на твоя линк и си го сейфах. Аз все пак мисля, че има доста сериозна германска следа в революцията, но едва ли толкова "голяма", колкото днес пишат разни историци, тази статия е в полза на германското, а дали е истинна, за жалост няма как да разберем напълно ;)
И пак БЛАГОДАРЯ!
- Единият Варбург Макс по време на ПСВ, става шеф на стратегическото разузнаване към германският ген. щаб ... Вторият го знаем, като Уорбърг Пол ... "кръстникът" бащата на Федералният резерв на САЩ ?!
- Двамата пък са свързани с Яков Шифт, който стои зад финансовата подкрепа на Първата руска революция от 1905 год.
- Пак пък покрай тях се вижда връзката с ИГ Фарбен индустри, кщоято е основната сила подпомогнала идването на власт на Фюрера на Германия ?!
За последното, че Хитлер е финансиран от тях не съм съгласен, това също е една голяма лъжа, лишена от всякаква мисъл! Хитлер е финансиран от "железния" магнат Фриц Тисен, така и от Круп и Сименс - все родолюбиви германски индустриалци, симпатизиращи на политическите възгледи на Фюрера. Те коренно се различават от онези "богоизбрани" банкерски фамилии, финансирали както Френската, така и Болшевишката революции!
germantiger написа:
Аз пък се радвам, че постинга ти е получил две "значки", отличия или както ги наричат в блог.бг - дано постинга на Любомир Чолаков и твой в случая се прочетат от повече блогъри, потребители и читатели в мрежата!
При нас разликата е в "степента" на еврейско участие или "виновност" - за теб то е фундаментално и всевиновно (може би), за мен фундаментално, но не всевиновно и не за всичко.
Постинга го популяризирах в групата ми във вибокс7 - това не го пиша защото те вълнуват подобни "класации или неща" ;), а защото показва колко аз го ценя като инфо и какво е отношението ми към свършената от Чолаков и теб работа!
При нас разликата е в "степента" на еврейско участие или "виновност" - за теб то е фундаментално и всевиновно (може би), за мен фундаментално, но не всевиновно и не за всичко.
Постинга го популяризирах в групата ми във вибокс7 - това не го пиша защото те вълнуват подобни "класации или неща" ;), а защото показва колко аз го ценя като инфо и какво е отношението ми към свършената от Чолаков и теб работа!
Проблемът е там, че има все още хора, които се съмняват в черната природа на евреите! Ето ти два линка и дано ти е интересно:
http://www.youtube.com/watch?v=ADzyebBGtBw (субтитрите са от бутона cc)
http://www.youtube.com/watch?v=IGFUJEhdi80
Прочети това:
http://tarpley.net/online-books/george-bush-the-unauthorized-biography/chapter-2-the-hitler-project/
цитирайhttp://tarpley.net/online-books/george-bush-the-unauthorized-biography/chapter-2-the-hitler-project/
Лично мнение, но според мен едва ли могат да се търсят някакви решаващи външни причини за утвърждаването на болшевиките в Русия, или ако има, те най-малко са еврейски. Е вярно, Хамър е евреин, спечелил е един куп пари от искрената си или интересчийска симпатия към СССР, но нищо решаващо не е извършил. Ако не беше той, щеше да е друг, алчността е въобще присъща на човешкия род.
Троцки е евреин, но едва ли твърде често си е спомнял за това, не е знаел идиш, не е общувал с ционисти и манията му, на която е посветил живота си, е била съвсем друга.
И не са го пращали никакви еврейски кръгове, а дори и да са, това е нямало значение. Него изобщо нямаше да го пуснат в Русия, ако не беше го поискало Временното правителство, и това е изобщо най-големият проблем на тези хора, които в болшинството си са били твърдо убедени, че Русия няма друг що-годе цивилизован път освен монархията. Само че са се опитвали да се харесват на всички, а това в тогавашната Русия е нямало как да стане и е осигурило победата на болшевиките.
Болшевиките, за разлика от тях, са се ориентирали твърдо към терор и диктатура, и голяма част от офицерите са преминали на тяхна страна - може да звучи парадоксално, но в Бялото движение са участвали толкова царски офицери, колкото е имало и в Червената армия. Противниците на болшевиките са дърпали в различни посоки, дори когато са се опитвали да бъдат единни. Това е било по-страшно от какъвто и да е световен юдейски заговор.
цитирайТроцки е евреин, но едва ли твърде често си е спомнял за това, не е знаел идиш, не е общувал с ционисти и манията му, на която е посветил живота си, е била съвсем друга.
И не са го пращали никакви еврейски кръгове, а дори и да са, това е нямало значение. Него изобщо нямаше да го пуснат в Русия, ако не беше го поискало Временното правителство, и това е изобщо най-големият проблем на тези хора, които в болшинството си са били твърдо убедени, че Русия няма друг що-годе цивилизован път освен монархията. Само че са се опитвали да се харесват на всички, а това в тогавашната Русия е нямало как да стане и е осигурило победата на болшевиките.
Болшевиките, за разлика от тях, са се ориентирали твърдо към терор и диктатура, и голяма част от офицерите са преминали на тяхна страна - може да звучи парадоксално, но в Бялото движение са участвали толкова царски офицери, колкото е имало и в Червената армия. Противниците на болшевиките са дърпали в различни посоки, дори когато са се опитвали да бъдат единни. Това е било по-страшно от какъвто и да е световен юдейски заговор.
Да запознат съм с подвизите на Буш старши! Основното е, че немския индустриалец Фриц Тисен, за който споменах в предния коментар е държал капиталите си в собствена банка в Ню Йорк, заради чудовищната инфлация във Ваймарска Германия! Та именно Буш старши е помагал на Тисен да прехвърля капиталите си през океана и обратно! Тисен е бил изявен германски националист консерватор, който е искал реванш за това, че Германия губи войната! Именно генерал Лудендорф запознава Хитлер с Тисен. На тази среща, Хитлер му обяснява ситуацията с оскъдните ресурси на национал-социалистическата партия и Тисен се съгласява да му помогне, както и немските индустриалци Алберт Воеглер, Адолф Кирдорф и Курт фон Шрьодер! Няма логика най-големите ционистки еврейски фамилии да финансират най-силната анти-ционистка политика в света, целяща тяхното затриване!
http://germanhistorydocs.ghi-dc.org/images/highres_30023752%20copy.jpg
цитирайhttp://germanhistorydocs.ghi-dc.org/images/highres_30023752%20copy.jpg
darktales, и ще прозреш ИСТИНАТА !
Аз съм на 55, но преди две години и аз щях да напиша същото !
Ако се интересуваш,-"Източниците са хиляди. ... В големите библиотеки още се пазят вестници от онова време."
Но вестници не чети, те винаги са нечии.
Успех !
Бъди здрав !
цитирайАз съм на 55, но преди две години и аз щях да напиша същото !
Ако се интересуваш,-"Източниците са хиляди. ... В големите библиотеки още се пазят вестници от онова време."
Но вестници не чети, те винаги са нечии.
Успех !
Бъди здрав !
40.
get -
- Не говоря за немските индустриалци ... конкретно споменавам ИГ Фарбен ?!
09.10.2012 00:04
09.10.2012 00:04
dimenzed написа:
За последното, че Хитлер е финансиран от тях не съм съгласен, това също е една голяма лъжа, лишена от всякаква мисъл! Хитлер е финансиран от "железния" магнат Фриц Тисен, така и от Круп и Сименс - все родолюбиви германски индустриалци, симпатизиращи на политическите възгледи на Фюрера. Те коренно се различават от онези "богоизбрани" банкерски фамилии, финансирали както Френската, така и Болшевишката революции!
get написа:
... "германска връзка" ... но по линия на банкерският дом Варбург ?!
- Единият Варбург Макс по време на ПСВ, става шеф на стратегическото разузнаване към германският ген. щаб ... Вторият го знаем, като Уорбърг Пол ... "кръстникът" бащата на Федералният резерв на САЩ ?!
- Двамата пък са свързани с Яков Шифт, който стои зад финансовата подкрепа на Първата руска революция от 1905 год.
- Пак пък покрай тях се вижда връзката с ИГ Фарбен индустри, кщоято е основната сила подпомогнала идването на власт на Фюрера на Германия ?!
germantiger написа:
Моето лс към Щапаров:
Благодаря, току-що го прочетох благодарение на твоя линк и си го сейфах. Аз все пак мисля, че има доста сериозна германска следа в революцията, но едва ли толкова "голяма", колкото днес пишат разни историци, тази статия е в полза на германското, а дали е истинна, за жалост няма как да разберем напълно ;)
И пак БЛАГОДАРЯ!
Благодаря, току-що го прочетох благодарение на твоя линк и си го сейфах. Аз все пак мисля, че има доста сериозна германска следа в революцията, но едва ли толкова "голяма", колкото днес пишат разни историци, тази статия е в полза на германското, а дали е истинна, за жалост няма как да разберем напълно ;)
И пак БЛАГОДАРЯ!
- Единият Варбург Макс по време на ПСВ, става шеф на стратегическото разузнаване към германският ген. щаб ... Вторият го знаем, като Уорбърг Пол ... "кръстникът" бащата на Федералният резерв на САЩ ?!
- Двамата пък са свързани с Яков Шифт, който стои зад финансовата подкрепа на Първата руска революция от 1905 год.
- Пак пък покрай тях се вижда връзката с ИГ Фарбен индустри, кщоято е основната сила подпомогнала идването на власт на Фюрера на Германия ?!
За последното, че Хитлер е финансиран от тях не съм съгласен, това също е една голяма лъжа, лишена от всякаква мисъл! Хитлер е финансиран от "железния" магнат Фриц Тисен, така и от Круп и Сименс - все родолюбиви германски индустриалци, симпатизиращи на политическите възгледи на Фюрера. Те коренно се различават от онези "богоизбрани" банкерски фамилии, финансирали както Френската, така и Болшевишката революции!
- Задълбочете проучванията си относно Ялмар Шахт ... и оттам нещата ще ви станат по-подредени ?!
- Капитала няма националност ?! - когато Хитлер има предлага алтернатива различна от болшевистката, тоест запазване собственоста ... тогава национално-патриотичните индустриалци му дават подкрепата си.
- Междувпрочем ... самите социалисти не са така единни ... ако задълбочите проучваният си ... ще видите какви кардинални различия има при немският и руският социализЪми ?!
Разбира се, да се поставят национал-социализма и комунизма в едно русло се дължи най-малкото на невежество! Хитлер не забранява частната собственост, както това се прави в съветския "рай". Еврейския Комунизъм върви ръка за ръка със западната "Демокрация", тъй като и двете идеологии са ръководени от определен кръг "богоизбрани"!
http://nkf.blog.bg/politika/2011/09/10/adolf-hitler-i-socializma.817551
http://monarchism.blog.bg/politika/2011/10/04/adolf-hitler-i-hristiianstvoto.830115
цитирайhttp://nkf.blog.bg/politika/2011/09/10/adolf-hitler-i-socializma.817551
http://monarchism.blog.bg/politika/2011/10/04/adolf-hitler-i-hristiianstvoto.830115
I BLAGODARIA... S internet debelite laji minavat trudno...
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 6338