Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2012 14:50 - E 9090909999
Автор: bulgarinut57 Категория: Политика   
Прочетен: 3508 Коментари: 6 Гласове:
17

Последна промяна: 13.12.2012 18:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
E.



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. get - - Изключително добра статия !! - но кой дава парите за това ??
20.02.2012 21:04
Луис Маршалко казва "Майер Амшел Ротшилд, обичал да споделя със своите клиенти семейните планове относно фамилния червен флаг, който се веел над входната врата на фирмата му: Един ден това знаме ще управлява света !"
Антъни Сътън разкрива как Болшевишката революция би била невъзможна без решителната подкрепа на интернационалните финансисти. Например той отсича: "Поне от началото на 1919 г. болшевизацията на „Уол Стрийт" бе добре известна на осведомените кръгове. И пространно разказва за участието на такива финансови светила, като Дж. П. Морган, неговия съдружник Джордж У. Пъркинс, Джон Д. Райън от Нешънъл Сити Банк” и Теди Рузвелт… зад тях [болшевиките].
В книгата му е поместена и тази много говореща карикатура: http://www.citizensforgovernmentaccountability.org/wp-content/uploads/2010/02/082409RobertMinorDeeLighted19112.gif
Адолф Кремьо във възванието си, във връзка с учредяването на Световният еврейски конгрес прогласява - "Съюзът, който ние искаме да създадем, не е френски или английски, швейцарски или немски, не, той е юдейски, той е - световен" ... към дванадесетото изречение четем: "Католицизмът, нашият враг, е паднал на земята, поразен в самата глава". Завършва ... "Не е далеч вече този ден, когато всички богатства земни ще преминат в собственост на децата на Израил". Това е публикувано през 1860 г.
- Двамата тирани са знаели някаква тайна, за да се подпише това Генерално съглашение м/у НКВД и Гестапо през 1938 г. - Тук: http://www.epochtimes.ru/content/view/5124/34/

- С последното, което соча - някои могат да ме упрекнат, че отивам в области на мистичното и парадоксалното ... но не случайно казва Спасителя Иисус Христос към юдеите: "Ваш баща е дяволът; и вие искате да изпълнявате похотите на баща си. Той си беше открай човекоубиец ... "

- Аз не мога да направя избора вместо вас(човек съм) - поради това, не съдя, а предупреждава ... изборът е личен на всеки един от нас(вас) !!?

- С уважение и любов !

от Гет ктист
цитирай
2. bulgarinut57 - ДОБРЕ ДОШЪЛ, ПРЕМЪДРИЙ БРАТЕ КТИСТИЙ,
20.02.2012 23:22
Бях се зачел точно в твоите коментарии при Павел
и жената ме извади от тази вглъбеност с почуда:
"...и ти не си чел коментара на Гетский при теб ???"

ЙОАН ГЛАВА 8:
19 Тогава Му казаха: Где е Твоят Отец? Исус отговори: Нито Мене познавате, нито Отец Ми; ако познавахте Мене, бихте познавали и Отца Ми.

44 Вие сте от баща дявола, и желаете да вършите похотите на баща си. Той беше открай човекоубиец, и не устоя в истината; защото в него няма истина. Когато изговаря лъжа, от своите си говори, защото е лъжец, и на лъжата баща.

47 Който е от Бога, той слуша Божиите думи; вие затова не слушате, защото не сте от Бога.

50 Но Аз не търся слава за Себе Си; има Един, Който търси и съди.

Голяма шапка се опитват да ни сложат !
цитирай
3. bulgarinut57 - АЗ ВИЖДАМ НЕЩАТА ЕЖЕДНЕВНО,
20.02.2012 23:39
защото съм в системата.
Разликата от 2002 до днес е ПОТРЕСАВАЩА !!!
Скоростта надолу е ШЕМЕТНА !!!
Аз съм ужасен !

цитирай
4. get - - Ти ... ние виждаме ... !!
21.02.2012 19:18
bulgarinut57 написа:
защото съм в системата.
Разликата от 2002 до днес е ПОТРЕСАВАЩА !!!
Скоростта надолу е ШЕМЕТНА !!!
Аз съм ужасен !


... по-точното ще да е(провидим) провиждаме (!) това става, когато духът ни, започне се възпрява(освобождава) от веригите оковавали го, до преди това !! ... това остава незримо за нас( по е осезателно за близките и познаващите ни хора, то по-ясно могат да го установят) !!

Макс Щирнер го е казал сравнително точно - Който иска да бъде свободен, трябва сам да се освободи ! Свободата не е приказен подарък, който пада в скута на човек. Какво е свобода? Това е да имаш волята да бъдеш отговорен за самия себе си.

- С това свързани и словата на Иисус Христос:
- "Този, който е роб против волята си - може да стане свободен !
Но този, който по своя, или на господар воля, се е продал в робство - вече не ще да стане свободен !!"

- Чувствата не са добър съветник ! - приеми нещата, като такива ... което ще ти даде възможност да станеш безпристрастен "свидетел" и да ковеш сам собствената си съдба, а това ... ще ни даде възможност на да помогнем на братята и сестрите си ... по дух Българи !!

- Здрав бъди и не унивай ! - това се възнаграждава ... в личен план(особено, когато го правим безкористно) !
цитирай
5. zaw12929 - Абсолютно подкрепям http://...
23.02.2012 13:12
Абсолютно подкрепям
http://zaw12929.blog.bg/politika/2012/02/19/na-kogo-se-pada-skunksa-za-jestokost.904800
цитирай
6. dedenze - Браво за поста!
23.02.2012 23:59
Ето и какво става в резултат на всичко това:
http://dedenze.blog.bg/lifestyle/2012/02/21/ludi-li-sme-i-kolko.905950
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bulgarinut57
Категория: Политика
Прочетен: 321927
Постинги: 92
Коментари: 935
Гласове: 6338
Архив